Mayıs 16, 2015

Adnan Şenses

A-       Acı Hayat
            Ağla Gözlerim Ağla
            Ah Annem Annem
            Ak Düştü Saçlarıma
            Annem
            Aşk Bilmecesi
            Aşkının Sarhoşuyum
B-      Bana Her Şey Seni Hatırlatıyor
            Bedel
            Beklenen Sensin
            Biçare
            Biliyorsun Bir Zamanlar
            Bir Akşam Dönüşü
            Bizim Mahalle
            Bu Masalar Boş Kalmaz
            Bu Yolun Sonu
            Bulamadım
            Bunda Bir İş Var
            Büyüleyen Gözlerinle
Ç-      Çok Üzgünsün Arkadaş
D-      Damat
            Deli Gibi Sevdim
            Dokunmayın Bana
            Doldur Meyhaneci
            Dost Bildiklerim
            Duman Oldum
E-       Elveda Meyhaneci
            Erkekler Ağlamaz
            Eski Dostlar
            Eyvah Neye Yarar
F-       Felek
G-      Gelin Dertler
            Gençliğim Gidiyor
            Git Gidebilirsen
            Gittiğini Görmesin Gözlerim
            Gittin
            Gözümde Özleyiş
            Gündüzüm Karışmış
            Günlerce İçime Çöktü Ayrılık
H-      Her Nefesin
            Her Şeyi Yak
            Heves Mi Kaldı
            Hiçbir Kadın
            Hiçbir Şeyde Gözüm Yok
İ-        İlk Defa Ağladım
            İntizar Yerine
            İstanbul’a Sitem
K-      Kaç Para Yüreğin
            Kader Mahkumuyum
            Kadere Şikayetim Var
            Kaderimin Aynası
            Kahroluyorum
            Kara Ali
            Kara Bulutları Kaldır Aradan
            Kavun
            Kavuşamadık
            Kırmızıyı Severler
            Köyümün Yağmurları
L-       Limoncu
N-      Nasihat
            Ne Karaymış Şu Alnımın Yazısı
            Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş
O-      Olmuyor
Ö-      Öyle Dertliyim Ki
P-       Peşrev Hem Cemalim (24)
R-      Rastlayamadım
S-       Sabredemedim
            Sarhoş Aşık
            Selam Söyle Babana
            Sen Dünyalar Güzeli
            Sen İstemesen de
            Sen Miydin
            Sen Olacaksın
            Senede Bir Gün
            Seni Düşüne Düşüne
            Senide Yakarlar
            Senin İçindi
            Sensiz Olamaz
            Sev Beni
            Sevda Başına Vurmuş
            Sevdalısın
            Seviyorum İşte
            Sevmek Yok
            Son Şarkım
            Sorma Neden
            Sulukule
Ş-       Şoparım
T-       Tahta Masa
            Tanrım
            Tanrım Beni Baştan Yarat
U-      Ud Taksimi (21)
            Unutamazsın
            Usta (25)
V-      Vay Halime
Y-       Yağmur Gözlüm
            Yakarsa Dünyayı
            Yalnız Kadın
            Yama Yama
            Yansın Bu Dünya
            Yarabbim
            Yaralı Ceylan
            Yarın Yine Beklerim
            Yaşa İstersen
            Yorgunum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder