Temmuz 19, 2012

Adnan Şenses - İstanbul’a Sitem


Al senin olsun İstanbul seninle
Ben gidiyorum geldiğim o yerlere 
Hani altındı taşın toprağın senin
Hani cennetti her bir köşen senin
Cennetinde cehennemi yaşattın bana
Ne hakkın vardı beni ağlatmaya.

Bir ben mi yandım senin sevdalarınla
Bir ben mi kandım sahte ışıklarına
Kimler aldanmadı ki yalanlarına
Nefrete döndü bende o büyük sevgin
Bu gece vedasız ayrılıyorum
Her şeyin yalanmış senin koca İstanbul.

Al senin olsun İstanbul seninle
Ben gidiyorum geldiğim o yere
Al senin olsun İstanbul seninle
Ben gidiyorum doğduğum o köye
Al senin olsun İstanbul seninle
Ben gidiyorum doğduğum o köye.

Ateşi küllenmiş sevdalarımın
Kaybolup giden o güzel yılların
Yıkılan hayallerimin umutlarımın
Hesabını bilmem kimden sorayım
Bir ben mi yandım senin sevdalarınla
Bir ben mi kandım sahte ışıklarına
Kimler aldanmadı ki yalanlarına
Nefrete döndü bende o büyük sevgin
Bu gece vedasız ayrılıyorum
Her şeyin yalanmış senin koca İstanbul.

Al senin olsun İstanbul seninle
Ben gidiyorum geldiğim o yere
Al senin olsun İstanbul seninle
Ben gidiyorum doğduğum o yere geldiğim o köye.

Al senin olsun İstanbul seninle
Ben gidiyorum geldiğim o köye
Hoşça kalın İstanbul sizin olsun
Ben gidiyorum güzel köyüme geldiğim köyüme
Hoşça kal İstanbul elveda İstanbul.


Adnan Şenses izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder