Temmuz 20, 2012

Adnan Şenses - Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş


Neden saçların beyazlamış arkadaş
Sana da benim gibi çektiren mi var.
Görüyorum ki her gün meyhanedesin
Yaşamaya küstürüp içtiren mi var.

Bir zamanlar bende deli gibi sevdim
O bana dert ben ona mutluluk verdim.
Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime
Allahım bu dünyaya ben niye geldim.

Ölürsem kabrime gelme istemem,
Ölürsem kabrime, kabrime, gelme, gelme istemem
İnim inim inleme istemem 
İstemem Allah Allah istemem.

Katlanmayı bilmeyen aşkı çekemez
Aşka mahkum edilen garip gülemez 
Sen de yanmışsın benim gibi arkadaş
Dünyanın derdi bitmez böyle arkadaş

Bir zamanlar bende deli gibi sevdim
O bana dert ben ona mutluluk verdim 
Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime
Allahım bu dünyaya ben niye geldim.

Neden saçların beyazlaşmış arkadaş
Sana da benim gibi çektiren mi var
Görüyorum ki her gün meyhanedesin
Yaşamaya küstürüp içtiren mi var,
İçtiren mi var, içtiren mi var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder