Temmuz 19, 2012

Adnan Şenses - Gelin Dertler


Sen miydin gözümdeki yaşları bitiren sen miydin
Acıları hep bana veren sen miydin
Beni benden çalıp giden sen miydin
Beni aşka tutsak eden sen, sen miydin ?

Sen miydin gönlümde fırtınalar koparan sen miydin
Bana gülmeyi çok gören sen miydin
Beni hayata küstüren sen miydin
Saçlarıma aklar düşüren sen, sen miydin ?

Sen miydin bir anda her şeyi bitiren sen miydin
Uykusuz gecelere sebep olan sen miydin
Hasreti içime mahkum eden sen miydin
Cevapsız sorular bırakıp giden sen, sen, sen miydin ?

Sen miydin dermansız dertleri bana veren sen miydin
Gözümden donup kalan tek hatıram sen miydin
Aramıza engeller koyan sen miydin
Her gece tanrıdan dilenen sen, sen, sen miydin ?

Sen miydin bir anda her şeyi bitiren sen miydin
Uykusuz gecelere sebep olan sen miydin
Hasreti içime mahkum eden sen miydin
Cevapsız sorular bırakıp giden sen miydin ?


Adnan Şenses izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder