Ocak 01, 2018

Ceza - Drauf And Draunter


                                                  

(Ceza Bölümü)             

Kahrolur holocoust olamadı hakikat
Verin yalın ayak gezen herkese adidas
Sende güç anabol biraz da kana biz
İşte bu duyduğun rap ise bana has
Testisi kırılır suyoluna gidenin
Hastasıyım bizim ile ölümüne gelenin
Aklın yolu bir olur atmaya bunu bana
Bakma bana bi dolu gözlerine yaş olur
Lodos ve poyraz geldim hep hoyraz
Sade havanı bas şuurunu fırlat
Bence bu normal sadece koklat tetikte bekler sanki...

İki kamera bir ışık ile kazanılacaksa zafer
Hadi gidin holly ya da bollywooda
Siz güzel rol yapıyosunuz ama biz değil
Oscar senin haydi koçum Hollywood'a
Denk mi denk değil mi denk değil rapin bana
Tek bir tekniğim yeter sana
Hadi bana tek bir teknikle fake oğlan artık
Her konu sana manifesto lan!



Albüm: Nefret

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder