Ocak 02, 2018

Ceza - Benim Adım Ceza


                                                    

(Düet Dr. Fuchs)

Elini çek sesini kes ceza,
Mikrofonda geldi iste senin karşına
Gözyaşına bakmaz acımaz sana,
Bana alışman lazım artik bende varım.
Plakası nefret ezip geçen araba,
Bilmiyorum nereden geldi sana bu para.
Bana hesap sormaya kalkmasın kimse,
Ezip geçen arabanın şoförü de ceza.
Kendine Müslüman olma ey evlat,
Sen ne kadar sert ben o kadar dert
Olurum başına bela adım ceza,
Nam-i diğer keskin kılıç derler bana.

Hedefimi delik deşik eder geçerim,
Kiro bil demezler bana adım ceza.
Evet cümleler bu parçada basit,
2'ni ve 12'ni topaca çeviririm.

Karanlıktan karanlık
Rüzgârdan hızlı
Söylüyorum sana
Benim adim ceza.

Karanlıktan karanlık
Rüzgârdan hızlı
Söylüyorum sana
Benim adım ceza.

Karışık kelime aşırıya kaçırır
Hasarı cümle başarıya ulaşır.
Ceza lafları sana savuranın adi ceza
Sözleri sana savuranın adi.
Bana bana baka baka
Kalma sakin mother fucker,
Deme bana sakin anlamazsın ölüm sana yakin.
Ama niye diye sorma
Bana bir hediye sana getirenin adi ceza götüreni bilemedim.
Türkçe rapte senin saçmaladıklarını dinlemedim,
Mesaj gideceği yeri elbet bilir.
Bir nefeste Türkçe rap iste böyle söylenir,
İster ragga sana ister freestyle
Eğer top ceza sahasında ise
Cezanın doktora pası ile baslar sut ve top ağlarda.
Ameliyat masasına yat bakalım
Şu anda mikrofon benim elimde.
Bu mikrofon senin eline yakışmaz
Cezadan aldım simdi sıra bende.
Keskin kılıç derler ona ceza,
Dikkat ette olmasın sana bir bela.
Doktordur sana bu sözleri seçen,
Nefretim olur sana bir cehennem.

Karanlıktan karanlık
Rüzgârdan hızlı
Söylüyorum sana
Benim adim ceza.

Hoş geldin okula ders bir vokal,
Öğretenin adi keskin kılıç ceza.
Benim sahnemden popçular insin,
Rap müzik sevmeyenin üzerine binsin.
Alsana alsana nefret,
Türkçe rap'de nefret en büyük kuvvet.
Aksini iddia edenler varsa,
Benden var sana freestyle'a davet.
Yalnız dikkat et kılıcım mikrofon,
Sahne ve sokaklar.
Benim için bir ring.
Dong sesiyle iste maç baslar,
Acımasız sözler beynine çarpar.
Oh diyen ben olurum ah diyen sen.
Ceza geliyor kaçacak delik ara
Sana biz dost olana nefret der
Söylüyorum sana benim adım ceza

Karanlıktan karanlık
Rüzgârdan hızlı
Söylüyorum sana
Benim adim ceza.



Albüm: Feyz Al

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder