Aralık 23, 2017

Ceza - Pi Sayısı


                                                   

YEAHHH!!! AHH YEAHHH!!!
Şimdi bas yo haydi bas yo!!!
Her zaman record'da oldum mic.'im bırak beni be kolpa
Bu son şansın
Bu bol keseden bi rap mi değil mega bi rap
Bu bak yere serer bu mike tyson bu mekanizma bu matematik
Al say düşmanı sorma bana düşman al say
Ben farklı ve pi sayısı yoksam olmaz bu denklem
Fazla naza dayanmaz yine sen kes kısa bana sıra
Gel bi ben express 1000 gigabytelik aklıma denk her hard
Adıma denk bir harf olmadı olmaz
O korktukça gül solar ama ben korkmam
Problem çok çözülmesi gereken
A Ona göre bi problem yok Çünkü bana göre ben bi beydram'la yere serer adamı
Hangi rapçi beni yıkabilir adamım?

Rapimi ne sandın lan
Beni ne sandın
Ucuz eleştirilerini bi kağıda sardım
Bu günü yaz ki bi kenara okusun veledin
Sonra sana dönüp baba acaba bu ne desin
A) Elazığ, Diyarbakır, Adana, Antep
B) Buzhole, Babylon ve bir de Hilton
B  şıkkını görecek var art niyet
Ama A şıkkına bakabilen görür elbet
D-walk ezecek hepinizi
Rap mi bos, sence yoksa sen mi biraz hoşsun?
Bence sen bi kıvır hadi jüri coşsun
Seks güzel ama rap daha da bi hoştur
Rapimi yer misin,
Ceza der misin, akıl vermesin
Bana hiç kimse!
Sen yol ver embesil
Ceza geçmesin
Plakam yerli ve sen kek misin
Kaybettim yolumu
Pusulam yok
Kin kusulan yola çıkana da pusu bol
Osuran kılavuzun cemaati nasıl olur?
haklıysa kurt kusuru büyük ise kuzudur
Kaybettim yolumu pusulam yok, kin kusulan yola çıktım ve pusu bol, osuran kılavuzun cemaati nasıl olur, haklıysa kurt kusuru büyük ise kuzu..

Yeahh
İstanbul underground rap yooo
Rock'n coke
Hah
Şimdi bas yoo
Haydi bas yoo
Haydi bas yoo
Haydi bas yoo
Haydi bas yoo
Şimdi bak yoo
Haydi bas yoo
Dj funky c
In da place to be
Dj funky c
In da place to be
Şimdi bak yoo yoo
Aytttttttttttttttttt!!!




Albüm: Albüm Dışı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder