Aralık 24, 2017

Ceza - Nefret


                                                

Elini çek sesini kes Ceza,
Mikrofonda geldi işte senin karşına
Gözyaşına bakmaz acımaz sana,
Bana alışman lazım artık bende varım.
Plakası nefret ezip geçen araba,
Bilmiyorum nereden geldi sana bu para.
Bana hesap sormaya kalkmasın kimse;
Ezip geçen arabanın şoförü de ceza.
Kendine Müslüman olma ey evlat,
Sen ne kadar sert ben o kadar dert
Olurum başına bela adim ceza,
Nam-i diğer keskin kılıç derler bana
Hedefimi delik deşik eder geçerim,
Kiro-b demezler bana adım ceza.
Evet cümleler bu parçada basit;
2''ni ve 12''ni topaca çeviririm.

Karanlıktan karanlık rüzgârdan hızlı
Söylüyorum sana, benim adim ceza...

Karışık kelime aşırıya kaçırır,
Hasarı cümle başarıya ulaşır.
Ceza lafları sana savuranın adi
Ceza sözleri sana savuranın adi.
Bana bana baka baka kalma sakin
Motha fucka deme bana sakin
Anlamazsın ölüm sana yakin. ,
Ama niye diye sorma bana bi hediye sana
Getirenin adi ceza götüreni bilemedim.
Türkçe rap de senin saçmaladıklarını dinlemedim,
Mesaj gideceği yeri elbet bilir.
Bir nefeste Türkçe rap iste böyle söylenir,
İster ragga sana ister freestyle
Eğer top ceza sahasında ise, Ceza'nın doktora pası ile baslar;
Sut ve top ağlarda.

Ameliyat masasına yat bakalım
Su anda mikrofon benim elimde.
Bu mikrofon senin eline yakışmaz
Ceza'dan aldım şimdi sıra bende.
Keskin kılıç derler ona ceza,
Dikkat ette olmasın sana bir bela.
Doktordur sana bu sözleri seçen,
Nefret''im olur sana bir cehennem.

Karanlıktan karanlık rüzgârdan hızlı
Söylüyorum sana, benim adim ceza...

Hoş geldin okula ders 1 vokal,
Öğretenin adi keskin kılıç ceza.
Benim sahnemden popçular insin,
Rap müzik sevmeyenin üzerine binsin.
Al sana al sana nefret,
Türkçe rap''de nefret; "en büyük kuvvet"
Aksini iddia edenler varsa,
Benden var sana freestyle''a davet.
Yalnız dikkat et kılıcım mikrofon,
Sahne ve sokaklar benim için bir ring.
Dong sesiyle iste maç baslar,
Acımasız sözler beynine çarpar.
Oh diyen ben olurum ah diyen sen,
Ceza geliyor kaçacak delik ara
Selam bize dost olana nefret''ten,
Söylüyorum sana bana benim adim ceza.

Karanlıktan karanlık rüzgârdan hızlı
Söylüyorum sana, benim adim ceza...



Albüm: Albüm Dışı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder