Aralık 25, 2017

Ceza - Kork Bizden


                                                    

(Ayben)
Her gün değişebilecek ortam o son güne kadar elimi tutan
Var bize gaz verdi bu rap az geldiğinde
Tarz değiştirir yazarım yine ben tek derdiniz olsun rap
Lanetli bi gemi gibi peşinize düşer
Elimi sıkar ve de arkamdan bakar arkamdan bakar
İnsan ömrü saliseyle sayılıdır
Nefsini tut örtemezsin ayıbını
Gördü göz gönül katlanmadı bu savaşta hiç kimse haklanmadı
Bizden başka kimse şahlanmadı bugün işi yarım bıraktıran
Bahaneler yarına çıkmana engel olur ki hiphop yok durmak
Hatta killa Ayben kork bizden non stop
Gel Üsküdar'a bekler seni bekler beklediğime değmez o Lirikler
Özlediniz beni bilirim ölüm olur önümüze çıkan ay sen gibi piçler
Tökezledim ben basınıza darısı sen bedevisin ben kutup Ayısı
İstanbul çöle donuyor piç söyle köpeğe sizi korusun dayısı
Kaldırın her yerde deliller var sizde delil bizde deliler var
Çok şahit bol şahinimiz var çok dahi kardeşlerimiz var
Çıkma yağmurda köpürürsün ve de uyuma rüyanda beni görürsün
Bizi sorma yoksa çok üzülürsün bizi yorma yerin dibine Gömülürsün

(Killa)
Bu gece kar yağmış her yer bembeyaz gülüm bak karda yarın adı yazılmış
Ölümden başkası yalan bize rap kalbimize ölümüne kazılmış
Karda yarın adı var yar yar karda yarın yazılı
Rap çıkmaz kalbimizin içinde en derin dibinde çizilmiş kazılı(2x)

(Ceza)
Kelimelerin kokunu kazı hadi eline bir kalem ve de birde kağıt al
Bizi deneme seni rap diye dilime dolamadım neyinize neyine ne uyar kolpa
Sahte sahte gerçek dışısın içini ben bilirim iblis arkadaşım
Bu tekman oyunu değil
Adım gibi gerçek ben adımı rüyada keşfetmedim
Bu gecede Aybenim geceler Aybenim o yaptığın rap bile Aybenimin
Her attığın iftirada kaybedecek geri bile gelemeyeceksin Beyim
Elbet sende birgün yakalanacaksın tek kala kalacak ya da Yanacaksın
Salıncakta gidip gelmiyor bir ömür hep yalakalanıp ta kazanacaksın
Ömrümün yarısını rape vermişim Aybenim doğduğundan beri sis Aybenim doğduğundan beri çileyi gördü
Aybenim Rapin harbiden kraliçesi boş ver ay yüzlüm havlar
Köpek senin kalbinse dağları deler
Sana gelen bana gelir bir mermi olurum o zaman ben affetmem...

Bu gece kar yağmış her yer bembeyaz gülüm bak karda yarın adı yazılmış
Ölümden başkası yalan bize rap kalbimize ölümüne kazılmış
Karda yarın adı var yar yar karda yarın yazılı
Rap çıkmaz kalbimizin içinde en derin dibine çizilmiş kazılı(4x)



Albüm: Sensin O

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder