Aralık 28, 2017

Ceza - Hız


                                                 

Kendimi bilemedim ama deme bana canımı da veremedim onu bunu denemedim öbülerim önerilerime debelenemedi engellenemedi dengeleri bozulana...
Kenara çek kenara -
Noluyo ya - beyfendi iyi günler -
İyi günler memur bey buyrun -
Yoldaki tabelaları görmediniz galiba -
Ne ile ilgili -
Burda bu kadar hızlı rap söylemek yasak -
Ya ben böyle bir şey görmedim zaten o kadarda hızlı değildim yani -
Yoo gayet hızlıydınız - hız sınırını aştınız kesinlikle -
Şimdi size ceza kesmek zorundayım isim ve soyadınızı alayım lütfen -
Ceza keskinkılıç -
Siz daha önce uyarılmışsınız zaten hala aynı şekilde devam ediyosunuz -
O kadar hızlı değildim memur bey yani hiç bi şey yapmadım ya
Bu son uyarınız bakın -
Neyse teşekkürler iyi günler memur bey -
(biminli mic biminli mic gel yanıma anlat derdini derman bulayım sana bana baksana beni dinle dinlemezsen hemen inim inim inle) -
Aa bak millette hızlı hızlı gidiyo -uzatmaya gerek yok -
Ama memur bey millette hızlı hızlı gidiyo oralara bak buralara bak - bu son uyarınız buyrun -
İyi görevler memur bey -
İyi günler.
Kendimi bilemedim ama deme bana canımı da veremedim onu bunu denemedim öbülerim önerilerime debelenemedi engellenemedi dengeleri bozulana kadar ama dikkat edin kendinize bana bakın hadi...



Albüm: Feyz Al

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder