Aralık 29, 2017

Ceza - Fatalrhymer




CEZA:
Bir kurşun kaleme benzer hayat tek eksik silgidir anla insanlar kendileri yazmakta zannetmekte dünyanın gönlünü almak çok zordur öldürmek bir intihardır aldatmaksa intizardır kandırmaksa hep zarardır hep siyahtır fatalrhymer represent; gezegenime sahip olamadım ama yeraltı benim olsun yıldızlar hep yanımdalar düşmanlar hep yanıldılar düşmanlar hep yarıldılar 77 den beri her gün olumu görmekten bıktım ben herkes bir kere olsun ölmeyecek olan ölümü de görsün herkes bir kere gülsün varoluşun temeli sarsıldı dikkat; çıkarcılar taarruzda yalancılar zafere çok yakınlar ekmek aslanın ağzındaysa sular benim kalbimde.

SAHTİYAN:
Rapte melankoli sahtiyan geceleri uyku girmez gözlerime underground da kim var diye düşünürüm her gece yaptığım en kotu şarkı götünüzü tavana vurduracak düzeyde Arap çöllerinin derinliklerinde bulunur alçak duvarları neredeyse sayısız asırların kumlarıyla saklanmış halde çökmekte olan dilsiz ve adsız Türkçe rapi Ali Cengiz oyunlarına getirenleri esefle kınama görevinde arkadan Bizans oyunları çeviren %90 salak Türk halkı belki de aziz nesin hakliydi gerçek kurmacadan daha tuhaftı olmayan sorunları yaratan anandı hiçbir buyucu beni kandıramadı taşınabilir gurur koruyucu taşınabilir yalan detektörü oklittus kuramlar boş bakış açısı satılık ruhlar toplumsal yarılış çabası sabah 6 ayazında rap yarımadasında Afgan dağlarında Amerikan tshirt u giymiyor diye vurulan çocuklara taşakları olan teyzelere rap yaptıranlara günde bir kere sahtiyan tok karınlara mistik çağlarda ölümde olur sok bunu kafana.

MİC CHECK(SAGOPA KAJMER) :
Asar kim ki dağları farz i misal; gücünü has eden normları sorunları beş bini aşmış züğürdün nalları kanları akıtan caninin kılıcı mikrofonun efendileri boğazın kara sularından bulanık bakici rakıcı; bir büyük içmişçesine kafacı rap ile kasıcı polimetrik lirikal kulak kabartıcı sen olsan ben kemirgen yırtıcı micro s check ik micro checkt i pimi bosphoritik uc mc dev aynasından büyüteci güneşe cevirdi insanlığın düşmanı rap ile çivilendi mimlendi korun problemleri çözüme erdi ermis lirikal pen ve ben yeraltı güneşiyle eridi Halilimin sulasyonu uçurumdan intikamını har eyledi.



Albüm: Feyz Al

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder