Aralık 30, 2017

Ceza - Eko




(Düet Fresh)

Bir adam ormanda başka bir ayıya rastlar uzaktan akraba çıkar ve biraz laflarlar güneş süzüldükçe arşa boynuzları parlar taşşağıyla oynar o bi yavşak ve küstah ne desek bu garibe büyücü bu pezevenk ağzına pelesenk vurmayı mı denesek ya da günaha girme biz hurmayı mı yesek ayıp ey akıllanmaz daha ayısı gelecek kaldı karanlık mağarada bir başına götüne yedi tekme o yağlı k.çına başını ye puşt kendi elini zik yaşın olmuş artık kırk beynin yok yerinde benim kuşum öttü diye kıl döndü götünde ucuzluktan aldım seni gördüm emin önünde benden istemiştin sıçtım senin evin önünde osurunca yıkarsın dağları koca götünle son gül iyi gül hadi kahpe gül yüzüme bakta konuş sen yarım sandevüç iradenin sınırı travestiye denk hoşt kalitenin hası bu hasımı sen olan puşt kaşınır senin gibi bi çoğu verilir ders kakılır başıma niye çünkü benim evin delisi akıl başa gelmez çünkü bu bana ters sakındıkça geldi dert belki buda biter önemi ne ki senin için boş ver yolumu kes kesebilirsen gücün yeter ise burdayım gel çükünü keserim ama kafanı geçerim ez sen hale pişi gibi piştin lan et hadi pes.



Albüm: Freestyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder