Nisan 06, 2017

Ankaralı Turgut - Çalkala Kızım (Alaman Bombası)




Atakuleden at beni gülüm aman aman
İn aşağı tut beni (x2 nakarat)
Gel yanıma güzelim gülüm aman aman
Biraz azıcık öp beni (x2 nakarat)

Çalkala kızımmm çalkala
Şehriye çorbası gibi
Allah sana mal vermiş
Alaman bombası gibi
Kaldır kaldır vur yere
Muhtar kellesi gibi

Şu derenin uzunu
Gülüm amman amman amman
Gülüm eylen eylen eylen
Kıramadım buzunu
Aldım roman kızını
Çekemiyom nazını, çekemedim nazını

Çalkala kızımmm çalkala
Şehriye çorbası gibi
Allah sana mal vermiş
Alaman bombası gibi
Kaldır kaldır vur yere
Muhtar kellesi gibi

Kalenin ardı bostan
Gülüm eylen eylen eylen
Yıkılsın Arabistan(x2 nakarat)
Arabistan kızları
Gülüm amman amman amman
Ne don giyer ne fistan

Çalkala kızımmm çalkala
Şehriye çorbası gibi
Allah sana mal vermiş
Alaman bombası gibi
Kaldır kaldır vur yere
Muhtar kellesi gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder