Aralık 15, 2016

Ankaralı Namık - Malatyalı



Duydun mu sevgilim benden yalan söz
Beni yakan iki, iki kara göz
Senin için yokuşu yaparım düz
Emrim olsun yeter ki Malatyalı
Senin için yokuşu yaparım düz
Emrim olsun yeter ki Malatyalı

Sevdim seni desem yalan olmaz
Bu dünyada seven mutlu olamaz
Ateşten kor olsa yine yakamaz
Aşkın beni yaktı, yaktı Malatyalı
Ateşten kor olsa yine yakamaz
Aşkın beni yaktı, yaktı Malatyalı

Bir gün olur Malatya'dan gidersen
Gelirim sevgilim eğer beklersen
Sende gel benimle eğer istersen
Kaçalım uzaklara gel Malatyalı
Sende gel benimle eğer istersen
Kaçalım uzaklara gel Malatyalı

Namık derki nolur etme bana naz
Senin için çalar, ağlar garip saz
Anladım ki sana iyilik yaramaz
Gidiyorum artik elveda Malatyalı
Anladım ki sana, sana iyilik yaramaz
Gidiyorum artik elveda Malatyalı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder