Aralık 16, 2016

Ankaralı Namık - Çıt Çıt Çedene

Ekin ektim çöllere yoldurmadım ellere
Biçer döverlen biçtirdim
On beşimde yar sevdim de sevdirmedim ellere
Çıt çıt çedene de sar beni bedene

Dünya dolu yar olsa da alacağım bir tane
Çıt çıt çedene de sar beni bedene
Dünya dolu yar olsa da alacağım iki tane
Biri hükümet nikâhı, biri imam nikâhı
Elmayı tazeyi soydum yârin avcuna koydum

Kötü bir niyetim yoktu
Afiyet olsun yarim de sen yedikçe ben doydum
Çıt çıt çedene de sar bedeni bedene
Dünya dolu yar olsa da alacağım bidene
Çıt çıt çedene de sar bedeni bedene

Dünya dolu predüksiyon var Özkan sarı bidene
Ekine ayaz derler güzele beyaz derler
Eee ben zenci seviyorsam ne olacak
Kara kara kap kara, benim yarim kap kara
Her kime derdim yansam da yana yana gez derler

Çıt çıt çıtı çıtı tıııtttt tıııttt tıııtttttt çıtı çıtı çıtıtııııı tıııı
Çıt çıt çedene sar bedeni bedene
Dünya dolu yar olsa da alacağım bir tane
Çıt çıt çedene de sar bedeni bedene
Dünya dolu yar olsa da alacağım

İlerleyen zamanlarda göreceğiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder