Nisan 12, 2016

Athena - Yalan



Ansızın tarifsiz gelir ya
O zamanlar sormaya cürettin kalmaz olanından
Feri soluk, niyeti kayıp, dardayım
Aşk nefrete ne yakınsın
Kin kırdı her okşamak istediğimde seni
Elimi gözlerimi gömdüm tebessüme.
Yalnız kendine inkârın.
Sadece senden kaçarsın.
Halin ele verir anlamazsın.

Yalan söyleme bana
Gözlerin anlatıyor her şeyi
Yalan söyleme bana
Yalan söyleme bana
Gözlerin anlatıyor her şeyi
Zaten yoktur nedeni.

Uzak düşmüşüm kendimden, aklım fikrimden
Çaresiz sürükleniyorum
Bilerek peşinden
Yalnız kendine inkârın
Sadece senden kaçarsın
Halin ele verir anlamazsın.

Yalan söyleme bana
Gözlerin anlatıyor her şeyi
Yalan söyleme bana,
Yalan söyleme bana.
Gözlerin anlatıyor her şeyi
Zaten yoktur nedeni.

Yok, halin saf değil
Niyetin başka başka güzel.
Yok, halin saf değil
Niyetin başka başka güzel.

Yalan söyleme bana
Gözlerin anlatıyor her şeyi
Yalan söyleme bana
Yalan söyleme bana
Gözlerin anlatıyor her şeyi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder