Nisan 13, 2016

Athena - Tarlaya Ektim Soğan



Haydi gel...

Tarlaya ektim soğan
Tarlaya ektim soğan
Bitmedi yedi doğan
Bitmedi yedi doğan.

Hep mi güzel oluyor
Hep mi güzel oluyor
Senin anandan doğan.
Senin anandan doğan.

Oy oy niye
Kızım niye niye
Öldün yar
Yar diye diye.

Oy oy niye
Kızım niye niye
Öldün yar
Yar diye diye.

Boynunda iki lira
Boynunda iki lira
Ver birini ver hediye.
Ver birini ver hediye.

Derdini senden bulur
Derdini senden bulur
Ananı sorar durur
Ananı sorar durur.

Oy oy niye
Kızım niye niye
Öldün yar
Yar diye diye.

Oy oy niye
Kızım niye niye
Öldün yar
Yar diye diye.

Uh...
Aahh...

Tarlaya ektim soğan
Tarlaya ektim soğan
Bitmedi yedi doğan
Bitmedi yedi doğan.

Oy oy niye
Kızım niye niye
Öldün yar
Yar diye diye.

Oy oy niye
Kızım niye niye
Öldün yar
Yar diye diye.

Haydi gel...

Ooy...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder