Nisan 13, 2016

Athena - Serseri Mayın



Kaynar gönlüm boş ise
İpten aldım başımı
Bakma sen güldüğüme
Terk edildim terk edildim.

Bu yurtsuz kalbime, uçurtma halime
Bana da yazıklar olsun.

Yaralıyım ezelden
Bıkmış yalanlar bile
Aç kurtlar yedi beni
Sen de söyle sen de söyle.

Unutulacaksın, unutulacaksın
Yalansa tükür yüzüme
Yalansa söyle.

Bir sevgilim olsa giderim balayına ooo balayına
Ah bir de bekârsam giderim alayına giderim alayına.

Kimsenin olamadım
Sana hiç doyamadım
Serseri mayın gibi
Adını hiç koyamadım.

Bu yurtsuz kalbime uçurtma halime
Bana da yazıklar olsun.

Yaralıyım ezelden
Bıkmış yalanlar bile
Aç kurtlar yedi beni
Sen de söyle sen de söyle.

Unutulacaksın, unutulacaksın
Yalansa tükür yüzüme
Yalansa söyle.

Bir sevgilim olsa giderim balayına ooo balayına
Ah bir de bekârsam giderim alayına giderim alayına.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder