Nisan 15, 2016

Athena - Delik Deşik



Faka bastık, kaşla göz arasında
Yolunda gitmeyen bir şeyler mi var?

Kelimeler dilimde
Aklım başka yerde
Olmazsa olmaz düşlerim var.

Sil baştan ettim bütün olanları
İçlerinden çektim seni soranları.

Sabıkalı nağmeler
Yasak beni sever.
Yasak beni sever.

Biliyorlar, biliyorlar
Bu sefer bizim için geliyorlar.
Yakalandık seninle
Defalarca aşkımdan
Umurumda bile değil
Umurumda değil.

Zehirinden ilaç olur,
Bu geçemeye mahkum zamanın
Yanında durduğun hata
Yapacak çok bir şey kalmadı
Benim de üstünü çizdiklerim var
Olmalı nedeni
Bizi ayırdılar
Var mıdır ötesi?
Hepsine eyvallah
Delik deşik son nefesinde, son bir şans
Son bir şans daha.

Biliyorlar, biliyorlar
Bu sefer bizim için geliyorlar
Yakalandık seninle
Defalarca aşımdan
Umurumda bile değil
Umurumda değil.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder