Mart 21, 2016

Simge - Başı Dertte



Bana yalvaracak yine ağlayacak,
Ama gelmesin o niyetle.
Kaderin ona farklı bir sürprizi var;
Başı dertte, başı dertte...

O kendi kabahatini biliyo,
Utanmıyo birde af diliyo,
Giderse ben ölürüm sanıyo,
Zavallım nasıl hayal görüyo...

İlk günler her şey o biçim,
Her cümlesinde canım cicim.
Bugün artık bir karar verdim;
Ruh eşim için kötü bir seçim...

Bana yalvaracak yine ağlayacak,
Ama gelmesin o niyetle.
Kaderin ona farklı bir sürprizi var;
Başı dertte, başı dertte...

O sadece kendini seviyo,
Usanmıyo beni deli ediyo,
Biterse ben ölürüm sanıyo,
Zavallım nasılda inanıyo...

İlk günlerde her şey o biçim,
Her cümlesinde canım cicim,
Bugün artık bir karar verdim;
Ruhum eşim için kötü bir seçim...

Bana yalvaracak, yine ağlayacak,
Ama gelmesin o niyetle.
Kaderin ona farklı bir sürprizi var;
Başı dertte, başı dertte...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder