Mart 16, 2016

Rafet El Roman - Yıllar Sonra



Sensiz değeri yok yaşadığım zamanın
Sensiz anlamı yok hayatın
Kıymeti yok kurduğum hayallerin
Verdiğim kavganın anlamı yok.

Ayrılık acısı diyenlere gülerdim
Başıma gelince anladım
Her şey darmadağın yüreğim ağlıyor
İçimde acılar dönüyor.

Yıllar sonra karşına çıkarsam
Şaşırır mısın?
İlk görüşte hatırlar mısın?
Söyle anlar mısın?

Yıllar sonra karşına çıkarsam
Şaşırır mısın?
Seviyorum desem inanır mısın?
Aşkım yıllar sonra.

Çaresi yok mutsuzum ne yapsam
Faydası yok ne etsen
Uyumuyor yemiyor içmiyorum
İçimde anılar kanıyor.

Ayrılık acısı diyenlere gülerdim
Başıma gelince anladım
Her şey darmadağın yüreğim ağlıyor
İçimde acılar dönüyor.

Yıllar sonra karşına çıkarsam
Şaşırır mısın?
İlk görüşte hatırlar mısın?
Söyle anlar mısın?

Yıllar sonra karşına çıkarsam
Şaşırır mısın?
Seviyorum desem inanır mısın?
Aşkım yıllar sonra.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder