Mart 18, 2016

Rafet El Roman - Hasretinle Yanıyorum



Sürme gözlüm selvi boylum
Güzel yüzlüm tatlı huylum
Ah şu gözler seni özler
Hasretinle yanıyorum.

Beni merak ediyorsan
Hatırımı soruyorsan
Ne huzurum ne neşem var
Hasretinle yanıyorum.

Deli dolu hayat geldi geçti
Bu aşk bu bahar oldu bitti
Deme bana nolur sevdiceğim ah
Hasretinle yanıyorum (2X)

Kara saçlı ince belli
Çok zarifsin hem yürekli
Günler geçer sefa seyran
Ah bu gönlüm sana hayran.

Zaman zaman aklım eser
Dolaşırım birer birer
Seni bana hatırlatan o yerlerde ömrüm geçer.

Deli dolu hayat geldi geçti
Bu aşk bu bahar oldu bitti
Deme bana nolur sevdiceğim ah
Hasretinle yanıyorum (2X)

Ninanni nana oooo
Nananni nana oooo
Nananni nina oooo.

Deli dolu hayat geldi geçti
Bu aşk bu bahar oldu bitti
Deme bana nolur sevdiceğim ah
Hasretinle yanıyorum (2X)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder