Mart 19, 2016

Rafet El Roman - Bugün Anladım



Bugün anladım beni sevmediğini
Sadece tanıdığın, sana yakın biriyim.
Bugün anladım, beni sevmediğini,
Sadece varlığına alıştığın biriyim.

Kızgınım canım, ama kendime
Laf anlatamadım şu inatçı gönlüme.
Kırgınım canım, ama kendime
Sana kapılıp giden şu zavallı kalbime.

Git ne olur, nasıl olsa unuturum
Acılar bana kalsın, dünya senin olsun.
Git ne olur, nasıl olsa alışırım,
Hüzünler bana kalsın, mutluluk senin olsun.

Bugün anladım sana ait değilim,
Sadece adını bildiğin biriyim.
Bugün anladım beni sevmediğini,
Sonuna geldiğimi her şeyin bittiğini.

Kızgınım canım, ama kendime
Laf anlatamadım şu inatçı gönlüme.
Kırgınım canım, ama kendime,
Sana kapılıp giden şu zavallı kalbime...

Git ne olur, nasıl olsa unuturum,
Acılar bana kalsın, dünya senin olsun.
Git ne olur, nasıl olsa alışırım,
Hüzünler bana kalsın, mutluluk senin olsun.

Bugün anladım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder