Ocak 29, 2016

Zeki Müren - Karanlıklar Güneşi



Karanlıklar güneşi
Gelsin bekliyorum
Gel gönlüm ateşi
Ben seni istiyorum.

Tüm yapraklar sarardı
Gündüzlerim karardı
Gözlerim yolda kaldı
Ben seni bekliyorum.

Hayat çok yordu benim
Unutma sözlerini
Sen kapat gözlerini
Ben seni istiyorum.

Tüm yapraklar sarardı
Gündüzlerim karardı
Gözlerim yolda kaldı
Ben seni bekliyorum.

Çekildi tüm perdeler
Beni bilir geceler
Bu hasret artık yeter
Ben seni istiyorum.

Tüm yapraklar sarardı
Gündüzlerim karardı
Gözlerim yolda kaldı
Ben seni bekliyorum.

İstersen gül halimi
Düştüm dertler seline
Yollar kapansa bile
Ben seni bekliyorum.

Tüm yapraklar sarardı
Gündüzlerim karardı
Gözlerim yolda kaldı
Ben seni bekliyorum.

Tüm yapraklar sarardı
Gündüzlerim karardı
Gözlerim yolda kaldı
Ben seni özlüyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder