Ocak 23, 2016

Teoman - Sensiz Olmaz



Bu sabah yalnız uyandım
Sensiz olmaz.
Tanıdık kokular yok
Sensiz olmaz.
Kahvaltım anlamsızdı
Sensiz olmaz.
İlk sigaram bile tatsızdı
Sensiz olmaz.
Anlaşılan alışmışım
Sensiz olmaz.
Bir verdiysem iki almışım
Sensiz olmaz.
Aşk bir dengesizlik işi
Sensiz olmaz.
Dengeye dönüşendir sevgi
Sensiz olmaz.

Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum bulamadım
Yalnızlık zor sokaklar çıkmaz
Sensiz olmaz.
Hep tekdüze her şey dümdüz
Sensiz olmaz.
Anlamak çözmeye yetmez
Sensiz olmaz.
Biraz telaşlı, huzursuz
Sensiz olmaz.

Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum bulamadım
Gece gelmiş, yatağım boş
Sensiz olmaz.
Sen uzaktasın, ben uzanmış
Sensiz olmaz.
Anlamak çözmeye yetmez
Sensiz olmaz.
Biraz telaşlı, huzursuz
Sensiz olmaz.
Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum bulamadım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder