Ocak 08, 2016

İbrahim Tatlıses - Yandım Televizyon



Yandım televizyonun elinden
Öldüm televizyonun elinden
Yandım televizyonun elinden
Öldüm televizyonun elinden.

Akşamlar yorgun dönende yavah
Uzanıram şirin canım ben.
Akşamlar yorgun dönende yavah
Uzanıram şirin canım ben.

Yandım televizyonun elinden
Öldüm televizyonun elinden
Yandım televizyonun elinden
Öldüm televizyonun elinden.

O günden televizyon gel
Oğlan okumaktan vız gel
Kitaplar düşmüş bir yana vallah
Defteri ellerde kaley.

Yandım televizyonun elinden
Öldüm televizyonun elinden
Yandım televizyonun elinden
Öldüm televizyonun elinden.

Oğlan işinden tez gel
Televizyonu karşına al
Hiçbir şeyden haberi yok vallah
Yüreğimi derde saley.

Yandım televizyonun elinden
Öldüm televizyonun elinden
Yandım televizyonun elinden
Öldüm televizyonun elinden.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder