Ocak 10, 2016

İbrahim Tatlıses - Fadile



Bir kız gördüm karalı
Sordum aslı nereli
Sordum aslı nereli le Fado.

O günden lo bugüne
Kardaş göynüm yaralı
Kardaş göynüm yaralı le Fado.

Fadile le Fadile.
Fadile kız Fadile.
Derdiyden düştüm dile
Eşkıydan çektim çile le Fado.

Fadile le kız Fadile
Derdiyden düştüm dile
Eşkıydan çektim çile le Fado.

Aparın beni yara
Düşmüşem ahuzara
Le Fado.

Koy bigün yüziy görüm
Çeksinler beni dara
Le fado

Fadile le Fadile
Derdiyden düştüm dile
Eşkıydan çektim çile le Fado.

Fadile le Fadile
Derdiyden düştüm dile
Eşkıydan çektim çile le Fado.

Yanağı alma aldır
Endamı selvi daldır
Endamı selvi daldır le Fado.

Ne hasteyem ne sağam
Sevda mıdır ne haldır
Sevda mıdır ne haldır le Fado.

Fadile le Fadile
Derdiyden düştüm dile
Eşkıydan çektim çile le Fado.

Fadile le Fadile
Derdiyden düştüm dile
Eşkıydan çektim çile le Fado.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder