Ocak 13, 2016

İbrahim Tatlıses - Aşk Kalbimde Yer Almış



Aşk kalbimde yer almış
Atma bu taşı.
Siyah zülfün tel tel olmuş.
Dökme rüzgâra karşı.

Di gel ağam, di gel paşam,
Yeter ağlatma beni.
Di gel malım, di gel canım,
Yeter yaktın sinemi.

Bahçede güller açmış,
Gidelim havuz başına.
İnsaf, merhamet eyle,
Bak gözümün yaşına.

Di gel ağam, di gel paşam
Yeter ağlatma beni.
Di gel malım, di gel canım
Yeter yaktın sinemi.

Yeni kapıda atlılar
Oy aman aman.
Dizilmiş sini tattılar
Oy aman aman
Yar aman aman.

Yârim beni beğenmezdin
Oy aman aman.
Parmağına nişan taktılar
Oy aman aman
Yar aman aman.

Zülüfünü taramadın
Oy aman aman.
Çok istedim alamadım
Oy aman aman
Yar aman aman.

Cümle kuşlar yuva yapmış
Oy aman aman.
Bir kuş kadar olamadım
Oy aman aman
Yar aman aman.

O yârimin damından hoplayamadım
Liralarım döküldü toplayamadım.
O yâre mektup yazdım yollayamadım
Vurmayın arkadaşlar ben yaralıyım
Elalem al giymiş, ben karalıyım.

Mardin kapısından indim aşağı
Belime bağladım acem kuşağı
İmdada yetişin esmer uşağı
Vurmayın arkadaşlar ben yaralıyım
Elalem al giymiş ben karalıyım.

Mardin kapısında vurdular beni
Hevsel bahçesinden attılar beni
Gözüm kapanmadan göreydim seni
Vurmayın arkadaşlar ben yaralıyım
Elalem al giymiş ben karalıyım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder