Mayıs 21, 2015

Gülşen - Sayenizde 2



Yine gönül yarası
İki lafın arası
Yok ki bunun dahası
Sayenizde
Heder oldum bu dünyanın düzeninden.

Ne yanarım, ne de yakarım
Ne de arkasından bakarım
Bu benim en son kararım
Sayenizde
E koptum artık tepkisiz gönüllerden.

Ne parası, ne de cakası
Ne de sahte mutluluk çabası
Yalanlar gerçek oldu
Sayenizde
Ziyan oldu bunca aşk masalları.

Karalar ve bi de yaralar
Gönlümde hepsinden var
Daha ne olacak bilmem ki
Sayenizde
Sıkıldım artık dertleri öğütmekten.

Of Allahım of
Nedendir hep zorda sana gelişim
Of Allahım of
Ofları tekerledim sayenizde
Of Allahım of
Nedendir hep zorda sana gelişim
Of Allahım of
Kendimi kaybettim sayenizde
Sevgiyi tükettim sayenizde.

Yine gönül yarası
İki lafın arası
Yok ki bunun dahası
Sayenizde
Heder oldum bu dünyanın düzeninden.

Karalar ve bi de yaralar
Gönlümde hepsinden var
Daha ne olacak bilmem ki
Sayenizde
Sıkıldım artık dertleri öğütmekten

Haydi

Of Allahım of
Nedendir hep zorda sana gelişim
Of Allahım of
Ofları tekerledim sayenizde
Of Allahım of
Nedendir hep zorda sana gelişim
Of Allahım of
Kendimi kaybettim sayenizde.

Son kez nayniri niraniri nom
Sayenizde.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder