Mayıs 16, 2015

Gülşen - Bir An Gel



Gittiğin uzun uzun yollar
Seni geri getirmesini de bilsin o zaman
Halim, tavrım, vaziyetim ortada
Yerdeyim, düştüm, kaldır o zaman.

Bi an gel, dön gel, hep gel
Tövbeleri bozup gel
Ya da kal orada
Ben sana geleyim o zaman.

Çekip sağa inmesini de bilirim icabında
Sen olacağına bak
Sen haklı çıkta
Didişmelerden gocunmam, alkışlarım şak şak
İç bi ilaç ölmesini de bilirim icabında
Sen olacağına bak
Sabahlar olmaz sevişmelerden
Gönlünü alıveririm şip şak.

Gittiğin uzun uzun yollar
Seni geri getirmesini de bilsin o zaman
Halim, tavrım, vaziyetim ortada
Yerdeyim, düştüm, kaldır o zaman.

Bi an gel, dön gel, hep gel
Tövbeleri bozup gel
Ya da kal orada
Ben sana geleyim o zaman.

Say çocukluğuma
Say cahilliğime
İster haylazlığıma
İster ayvazlığıma.

Say çocukluğuma
Say cahilliğime
İster aymazlığıma
İster ayvazlığıma.

Bi an gel dön gel hep gel

Çekip sağa inmesini de bilirim icabında
Sen olacağına bak
Sen haklı çıkta
Didişmelerden gocunmam, alkışlarım şak şak
İç bi ilaç ölmesini de bilirim icabında
Sen olacağına bak
Sabahlar olmaz sevişmelerden
Gönlünü alıveririm şip şak.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder