Mart 10, 2015

Sagopa Kajmer - Yer Altındaki Karanlık


Bir an için suçlu gözle, köse caddelerde,
Silah biçak delik deşik, insanlarin azraili, kanlı çatışmalar var.
Amina kodumun dünyasinda 100lerce o********u çocugu.
Katilin dünyasinda, yaşıyorum kendi kanunlarimla kanunlarimla!
Terkedilmiş ölüler, sokaklarda bekler,
Aglayanlar insandir, gülende aynı köpekler.
Yıllar yılı ikiyüzlerle baktık birbirimize.
Arkadan siktik! birbirimizi, bir kağıt için
Sonra düşman olduk kardeşimizle, aynı evde.
Savaşın meydanında bulduk kendimizi,
Öldürdük delicesine masum bildiğimizi.
Siktiret, gelir geçer dediler, siktiret buda biter dediler.
Dayanamadım, yıllardır dayanamıyorum.
Analar agliyor, bende ağlıyorum
Bosna ve Çeçenistan! azılı düşman!
Cümlelerin son noktasini koyan yine kan!
Dur durak yok! nerede son durak!
İç savaş çökülü, yaklaşıyor kiyamet günü.
Sagopa, kuvvetmira, yeraltından çikan heybetli rap ha!
Kurşunlarim insanlik ayibina, giden garibana dualarim
Amına kodumun dünyasında kan alırım, kan alırım.
Yo! ha ha ha, silahız.

Biliyorum aynı düşüncelerdeyiz seninle,
Kelimeler anlayana cümleler patlar heybetinle
Yeraltından kuvvetmira heybetli rap ha!
Sagopa pa sagopa pa!

Korkmak veya korkmamak, işte tek mesele
Zelzele olsa sarsılmaz kuvvetim
Geride bıraktığım onlarca sene.
Seyreyledim alemi, ağlayan gözlerle.
Kimisi silahı dayamış şakaklarına gidiyor bok yoluna, bok yoluna.
Kimisi istemeden yiyor demir ölümü, alnının ortasına
Kapı daralıyor ratinge, mezar mekanlarında, güller konuyor tabutların üzerine,
Analar ağlıyor kahroluyor yürekler kan ağlıyor,
Mikrofonda susmuyor bu deli adam!
Susmuyor ve konuşuyor.
Siktiğimin televizyonları moral düşmanı, kapat izleme.
Sahteden mutlu yaşa hayatı demesi kolay
Sikip atmak aklından bu görüntüyü zor olay
Kurutmaktir bu kan gölünü, kan gölünü.
Dehşetine yenildim bu manzaranin.
Vahşetine kapıldım öldüren katil zanlısının.
Teker teker görüyorum hepinizi,
Kim iyi kim kötü anlıyorum silahsız.

Biliyorum aynı düşüncelerdeyiz seninle,
Kelimeler anlayana cümleler patlar heybetinle
Yeraltından kuvvetmira heybetli rap ha!
Sagopa pa sagopa pa!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder