Mart 05, 2015

Sagopa Kajmer - Süper Sperm


Velhasıl rapin oğlu geçimsiz hakkımda bildikleriniz biçimsiz bilemem neden yapıtlarınız çelimsiz densiz başlıklara.
Yorum gereksiz hepinizin sago bilgisi yetersiz vitaminlerimle bugüne geldiniz bassline'i kulağına bas bu adam işi, rast getirir pas rapin enjektesi damarına copypaste shit, git kapı kapı yardım dilen it, pesimist beat bu benim battlerhyme için sahiri yunus yaşlı gezegen bul bit, parmaklarını git eksik kalemine sarıl ağla rap bebeğimdir tam 7 yaşında mız mızlarınızı kalbime zımbaladığı hızla gurur için tecavüzcü başı isteyin hislerimden *****ilin asisi ben deniz hazırladım asi, kap kaşığı aç isen doyursun rapin miğdeni ele başı, ekonomik poliklanik dondan sik fırlarcasına dinamik olmanın anlamı çekim eksikliği şüphe yok bana hiphop'in hissedarını göster (göster) 23 nisan şiirlerinizi kendinize seslenin.
Kargayı besleyin kartala kafa tutsun dissleri rafa kaldırın barış olsun.
Ukala kelaynak kuşuna lirik atmak sattığın dostuna özrün ölüm olsun tutulamayanlar yemin olsun (yemin et) aklımın odaları kinle dolsun sago
Olsun sagoya sagolanan beyinler defolsun art niyet bana bu yeter akıtılan onca ter beter eder ölümler pederle paylaş nedeni bilmediğim soğuk savaş buzlarınızla haşlamakta beyin hücrelerim yavşamakta

Süper sperm mista sago logo hiphop altına imza bitch numay işgala işgal gerek duymadı hiç ben raperken boşalırım piç [x2]

Kolera:
Sırrımın biri benim sanırım
Bu denli önemli nedenli gerekli kader hassasiyeti
Kokteyl gülüşleri sıcaklı karsivi fotokopi yüzleri
Sen meşhur küçük hırçın rap dinamosu kaçkın kaç kere çınlar sağ kulağın girişteki kirişten kirişi kırda kaç kaçak collection lakin ruh halim edepli ne demeli
Dert  tetikte sert  kotekle tek sebeble silerim, ipi ger kolera
Sözüne gelinsin biriciksin biri söylesin
Vezir şahi talan etsin kralı kırıtsın kuğu asaleti sarsılsın kılıcı kırılsın vahşeti yazsın
Ama bu benim sözüme iştirak
Köprü sırat körpe suratlarında her mevsim çakal ordular çocuk yutar hücre yanar
Söyleyin asayişmi berkemal.

Sagopa Kajmer:
Gördüğüm filmin adı cehalet ateşi muhalefetse yarım olsun çeyrek nakabul masarraat bileği bükemedi büklüm boyunlar onünü mü göremedi?
Sago rapin en kalın ansiklopedisi aç sayfalarımı karıştır belliki adabını ustura cellat bu hayat edebini yapma taşı berhayatla taşşak olmaz evlat bu mulakat sakatat gibidir (iğrenç) ve gereksiz takla at, yerine gelsin beynin çocuklarınızı müziklerimle besleyin bazen istemeden hislerim gergin, hicvin tanrısı sago k vitamini sen misin konuşma sükut et adam bilemesin, 94'un kokmuş gangaster rapiyle 10 sene geriye mi taşıycan lan bizi sahte dumbul, hayat nedir senin için elindeki bıçakla anca ekmek kesersin yalan nefersin mikron yere hızla devrilsin kişilik gelişsin, beni dissleyen dilini eşşek arısı siksin.
Süper sperm mista sago logo hiphop altına imza bitch numay işgala işgal gerek duymadı hic ben raperken boşalırım piç [x2]

Fucking Poppop!
Bass line, dope shit, snare kicks ass,
One mic versus punch line bass
Hiphop raw shit bring that noise.
Sagopa can poppop ! drop in! yoo! [x2]

Sorduğum suallerin cevaplarıyla cüzzam oldum yüzüm asıldı bak bu rap nasıl yazıldı bak, sıfata itaat et bazen kimin fet, zamana karşı koydum kapa o kitabı, geride kaldı dönemi fetret barışa uzat o sopanı sen sihirbaz aklımın ucunda bir sineklerin rüyalar aleminde bense kalbimin satırlarındaki şu cümle mültecileriyle boğuşur haldeyim (çekil) keşke özgür olsa her sözün kuşçasına uçup kulaklarında buse olsa her söz yanar mumun dolar gözün bir ben değil çoğul yakar sözüm tek çözüm çoğul bakış kararır her üzüm baka baka egoist bağlar kör düğüm bir ölüm takıldı dilime bir sabah ve bir de akşam oku bu şiiri iki gözümde ön sözüm...

Bass line, dope shit, snare kicks ass,
One mic versus punch line bass
Hiphop raw shit bring that noise.
Sagopa can pop! drop in! yoo! [x2]

Sen beyaz bir sayfasın hayat ilk başında mis kokan ben bir başıma yazdım her bir satırı yılmadan (savaş) dul kalemde dalga şeydi güneş doğar gözüm yanar hep yalancı kuklalar ellerimde taş bebek pikaplarımda taş pilak kalbin ortasında taş yürek ve canımı yolda bırakın ben bir başıma yalınayakla yürüdüm mermi yağmurunda, hedefi kimdi tanrının canıma ihtiyacı yok, bir savaştı mis kokan, beyaz bebek bir barıştı malkom x bir savaştı pis kokan kara melek, hep bir firsat kolladım, yanına yanaşıp hep fısıldadım savaşma hep seviş dalaşma gül çiçeklerin diken spermlerin ve söyleyin kimdi kahraman?
Yarım kalan bir ömre köleyiz insanın vedası insansın bir dönümlük insansın aynı gemide batmadan nereye
dek dayanırız? her bir sinavin sonucu var!

Bass line, dope shit, snare kicks ass,
One mic versus punch line bass
Hiphop raw shit bring that noise..
Sagopa can pop! drop in! yoo! [x2]

Give me some bass!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder