Mart 04, 2015

Sagopa Kajmer - Sitem Depresif


Sor duvarlara ve bekleme sende giden gelmez ,boşuna özleme bir gece ansızın kafana dank eder çare ararsın bıkarsın dardan.
Her yol kapalı çıkmazlar dayalı bugüne katlet düşünde gördüğün solmuş adamı, fark et yarını artık acıma deş yaraları.
Onca maske takmış yüzlerin ardından boşa yas tuttun bunca dönem al bir kalem çiz hepsini, terk edenleri ve boşa çaba gösterme artık yalnızlık senin kaderin aslen olmadı bak istedin olmadı hislerinin ne önemi kaldı söyle
İpi kesik densizin, yoruma dayalı nefesin boşver bitsin takma kafana herkesi ve kendini düşünme fazla uzayan geceleri.
Kimi zaman hareketlerin dengesiz olabilir kimi zaman da çok boşsun kimi zaman üzülür kimi zaman unutursun unutulduğunu öylece
Satırları karalar ufkunu açarım dününe bakıp yarınını sorarım dersini aldım adımını sayarım kalbine dur der bunalıma sokarım yokladım,bu sefer hakladım gafili tek kalemde sildim attım silemezsen geçmiş anılarını aç sesini yak bu şarkıyı.

Yak sende bu şarkımı katlet hakkımı alırım giderimarzet ömrümü soldur beni maffet bıçağını yüreğime sapla ve terk et.

Mozole Mirach Verse:
Mozo kelamı kulağına küpe olsun, kalbim rüzgara kapılıp dursun serseri kurşun hasmımı bulsun, dostumun kolundan rabbım tutsun.
Sen yol başı ben sonu gördüm ve kalemi dilime dertle bürüdüm ben küstüm yüzüme suretimi karaladım karaya çaldım derde kapıldım.
Katlet şarkımı affet bu adamı resmet hayatı kasvet bastı ki yorgunluk bedenime hakimken sen çıka gel çat kapı çal kapımı.
Hakkımı alırım farz et sen ben yokum ve yalnızlığa tokum, göz kapaklarım kapanırken hisset ruhumun yolunda yolcuyum.
Tek emel tek kural tek çözüm varlık değil asla bunu bilmeli, göz yaşları silmeli, birileri tutup çekmeli kollarımdan sen gibi.
Yaşlanmak zoraki haşlanmaktır kimi zaman darma duman(zaman)hislerim harflere can verir yol verir bilirsin vakit nakittir.
Kim derdiki bir gün kaybolacaksın olduğun yerden savrulacaksın sen kendini arar iken kendini boşlukta bulacaksın nafile kafile yolunda yolcudur dinle mozoyu ömrünü soldur son kez geride kalan yorgun bir siluet yak sende bu şarkımı yak katlet.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder