Mart 04, 2015

Sagopa Kajmer - Savaş (Yaşamadım Relax)


İstemessen mermi at ve kurtul beck'lerinden anladımki üstad tek yürek ve kelebek oldu uçtu bye, söndü
gözlerim kısıktı bir zaman ve baktı dozların içinde kaybolan bu iyi niyetti hay hay.
Yaşamadım relax ve dirim koydu önüme bir bloksa aştım engelinden saçtı sözleriyle kaç yay, bas bu zehri en yerinde mic'ki sordu aşkı taşla ağladm kıçıyla güldü gizli dynamic aday.
Anarşik bi zülmü gördü isyan elleriyle vurdu telde notlarım benimle zırlamışki vay vay, koydu külfetim delikte çektim of bu çok sıcaktı saldı muhtelif çeşitle pisti hislerin yıka.
Marsık dölleriyle büyüdü iki dönem ve içine çok bi face'in koptuisteğim ve şimdi rapleyim, özet tattı her lütufta alkol aldı sözlerim vakit benimle dalga geçti azıttı dertlerim.

Tetkik arşiviyle sonuç tek tetik ve şarza taktı sözlük ellerinde birse pilmi hepsi sentetik, olma kahpe hep yapay ve oktan oldu diss lerin cebinde durdu sellerinde çektiğin kayıksa müttefik.
Rapin melezdir aşkı kol kasında olmasın zihinler yerli yüzlerinde çektiğim sıkıntı polemik, hazzı anla menzilim dışında oynadığın bu oyuna son ver artık yüzlerindeki tavırsa felsefik.
Kalamadım relax ve dirim koydu önüme bir bloksa kaçtım her seferde mistik anarşikse hep kerizlik, rapte takla attı kozlarımla birlik oldu pozlarım içinde kaybolanki ölçülerde hep balistik.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder