Şubat 24, 2015

Sagopa Kajmer - Marifetname


Verse 1
Hayat bir meyve sepeti kac curukle karsilastim sen hesap et. etme bulma memleketlerinde soludu her birim ve yatiya kaldi her kolay prim. nedendir egolarinla evlilik cetin ceviz numunelik.
Kastır ! bak canım bu rap kötek misali, yumul yunus bu mikrofon yutuldu yıllar aldı başını vurdu duvara. oldu bende topuna iğne sapladım ve lirikal açıdan aldım kolla poponu, zaman yaman saman değerli taşını kır bir an düşün beyin potansiyelle ölçülen bir aygıt olmuş, varsa kullan yoksa bir yedek çıkar bagajdan. çıkar savaşlarında gazilerimi sıraya dizdim bozmadan. yarınla randevumda kaç yabancının adını gizledim yılmadan, bu filmi izledim an ve an, akıl defterimde hiç bir satırı çizmedim değişti adresim her an, körkütük asalağız bu yağız delikanlının adı sago, rapi sakız olacak ağız yorulacak, goralının şanı iki kat artacak. şimdiden
yorum yap.

Marifetnamem budur halkım al alkışla basa dönsün basim olmadi. bastan dersen aldırmam bu
filmi daha 
önce izledim şarkısı benden.

Verse 2
Sendeler bir an insanoğlu çok doğal. bu bir masal yaşamda olmamış kaç meyva var, zaman dar oldu kısa bir metraj darısı başına bir temenni stili, darası başına kaşına gözüne bak, çok itici yapmacık tavırların komik özenti çok bitik bir tablo boyuyalım, haydi fircanı kap. dengelemeli her şeyi ve engebeli bir mantığın yokuşlarında savrulan ve çaresiz yuvarlanan bir taş misali parçalan çok harcanan beyin de var. toparlanın apar topar sopar batakta dibe batar, akıl oyunlarında incecik bir hile var, ozan sorar kalem cevap verirse halkım anlar aşikar bu aşık aşna fisna mantık aleminde dandik olgular ve küf tutan masallara bir restim var.

Marifetnamem budur halkım al alkışla başa dönsün başım olmadı, baştan dersen aldırmam bu filmi daha 
önce izledim şarkısı benden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder