Şubat 17, 2015

Sagopa Kajmer - İstediğimi Verin


Raffine verse:
Tarih tekerür etmez, etse haberim olurdu.
Boğuşurdu geçmişim, geleceğim, durmam ben.
Gideceğim buralarda durmak bana haram.
Derin kanar yaram, eskiyi satın alamaz param.

Voltalar atarken ben nedense başım eğik silik
Hayallerin peşinde koşmaktan yoruldum.
Sor bakalım kaç gün oldu adını seslenmeden durduğum.
Zor günümdü nezlinde yalancı olduğum.

Yok dedim, var dedim.
Bende sen gibi yoktan var edildim, yemeğimi bitirdim.
Çok bilindik şarkıları tekrar etmek gibi basittir özür dilemek.
Birkez kırıldı kalbim, büyüktü harbim.

Ben kaçıkmıyım, saçıkmıyım ortalarda.
Balıkçının gözüne kanıp çekildim yukarı oltalarla.
Hatıralar bölündü ikiye satırla.
Mürkkebimi dağıtan göz yaşlarım satırlarımda.

Nakarat
İstediğimi verin, tozlu raflarımda geçmişim yanar
Benim gözlerim dalar derin benim.
Hislerim böyledir, yerli yersiz söylenir.
Sözlerin bana bi simgedir ki içimde mimlenir.

Zet Verse:
Sevgiyle heyecanla başlayan her aşka
Acı noktay koyar, nokta.
Hata, affedilmez olaylara verilen takma isim; mahlas.
Kader oyununu oynadığı zaman boynuna bağlı iple,
Bir düğüm daha at, yoksa düşersin, geber.
İlk değilsin bu sırada, ilk benim.
Gelecek için düşlediklerim geride kaldı çoktan.
Yok olan ümitlere ekmek bandım, üzerine tuz bastım.
Hayal dediğim yeşilçamda parlayan ay olmaktı,
Güneşe zaten sırtımdan baktım, hatta bakamadım.
Çivili yataklarda yattım, uyandım umut rüzgarının esintisiyle,
Sokakta kırık kalplere rastladım, kopya kalplere damladım.
Kendime telefon açtım, al dedim beni buradan,
İnsanlar Türk filmlerindeki ölüm sahneleri kadar sahte.
Dolduramadım bir sayfa bile onlardan bahsederken,
Yazdığım tek şey yalan, hain ve kahpe.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder