Şubat 13, 2015

Sagopa Kajmer - Günah Tohumları



Tabu, sabote, sabotaj, markaj saha !
Fona tek atımlık misilleme, kene bir daha dene
Kanımı emene kadar.
Günah tohumunu ekene biçene
Sömürgene selam olsun kesen dolsun.
Oğlunun aletine milyon dolarları feda edip ülkemi soydun
Soyun sopun kahrolsun
Markaj altında şeytanı ruhun.
Yıllar sonra kodeste cukka para haydan geldik huya,
Gözümü kapadım mevlam aldı beni arsa, haşa, haşa!
Poligon sahasında milyonlarca ondan olsa, kuvvetsel lirik,
Kurşun olsun kafa kopsun feda, bu vatansa emanet-i ma,
Kudretim gücün olur, günahlarım karşısına bendim vücud olur, çalıp çırpana.

Tabuları yıkan adama hoşgeldin de.
Yıkımın ortasında ki cennette,
Çalıçırpı gibi heba edilen hazine,
Senin benim anla.

Kaç zamandır felaketin eşiğinde gezinti yapıyoruz,
Yıkıma giden bu bitkin ülkede yeşeren günah filizleri,
Günden güne çepeçevre ensemde solumakta olan kör şeytan gibi, ben biçare.
Sesim ulasirmi bağırsam çagırsam kopsam dünyadan, banane ki?
Desem alıp başımı gitsem kendi dünyama,
Arkamda bıraktığın kişilere yanarım.
Bunca akıllı şeytanın kolları altında yaşamaya çalısan bizler,
Önümüze verileni yemekteyiz, isteyene istediğini kendi,
İsteğimizle teslim etmekteyiz.
Unutma ki sen adem-i yüzesin.
Allah sana iki göz vermis maksat göresin.
Görmekten yoksun olan gözlere mevla güç versin.
Aramızda rahat seyir halinde şeytan unutma
Kazıyor toprakları ve her geçen gün
Sen anlamadan tabutunu kazıyor.
Ez kafasını! Bil mahlasını!
Günah tohumlarının kafasını koparmalı, koparmalı.

Tabuları yıkan adama hoşgeldin de.
Yıkımın ortasındaki cennette,
Çalıçırpı gibi heba edilen hazine,
Senin benim anla.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder