Şubat 08, 2015

Sagopa Kajmer - Cenneti Sordum Yitirdiklerime



Kontrol mikrofona yap yo mic !...
Tepe takla hiphop taka.
Ben rocker sen rappa hoppaaaa.
Bonga, konga çeken adam olacak sapa,
Yüksek dozda maldan ölene dua ettim onca.
Drugz alan kanka, yolun sonu danger !...
Uç ya da besli... pillizilli kafa,
Biter batari eeeeeyyyy yeni bastan basa.
Uçurum yaklasti kafa tastan tasa.
Dayan !... Önce uyan, halin duman bayaga.
Gram işi kilolarca tabut dikti, 13 sene önce,
Beyaz çekti öldü necati, geçti onca sene yaslar dinmedi,
Kana gözyaşı karıştı toprak aldı bedeni !...

Olamadım kendine engel döngel geriye,
Bosa çaba... nafile yaptin. Bilir misin ?
Kaç zaman devir daim etti, gözlerimin önünde canlar gitti,
Cenneti sordum yitirdiklerime,
Cevap alamadim duyamadim onlari,
Tek basina yürüdüm aklimda sorular, neden niye dedim göçtü gitti ruhlar.

Önündeki yola bak, yokuştasın.
Yorulmuş beden biçare çıkmaya dermansız uzun ince yolları.
Yuvarlanan taşlar üzerine gelir, düşmancasına hücum eder,
Sense yoldan çıkarsın, varırsın bilmediğin dostlara hesapta, dost çakal !... dini imanı yok.
Uçurumdan aşağıya bakan ölmüş korkmuşsan anlarsın,
Ölümün soğuk terini hissedersin ya hani.
Eşiğindeyken; yar olmaz sana yar dar huzur ar,
Sana, ama var iki günlük dünyada onca zarar,
Olsun gitsin dünya mali, arınmalı, belkide pozitifte yok olmalı,
Kaybolmalı, damarlarından sadece kan akmalı... kan akmalı...

Olamadim kendine engel döngel geriye, Boşa çaba... nafile yaptin.
Bilir misin ? Kaç zaman devir daim etti, gözlerimin önünde canlar gitti,
Cenneti sordum yitirdiklerime,
Cevap alamadim duyamadim onları,
Tek başına yürüdüm aklımda sorular, neden niye dedim göçtü gitti ruhlar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder