Şubat 07, 2015

Sagopa Kajmer – Bassline



Gözünü kan bürünürlerin hayatını mahfetmek için elimizden geleni yaparız,
Öyle tiplerin burda yok olup gitmesinden zevk alıyoruz.

Ye ya! iki çift sıfır dört.. sagopa k, kuvvetmira yer altı..
(give me some bass)!.. İstanbul, Samsun…

Bass line, dope shit, snare kicks ass,
One mic versus punch line bass
Hiphop raw shit bring that noise…
Sagopa fucking pop ! drop in! yoo!

Sorduğum suallerin cevaplarıyla cüzzam oldum yüzüm asıldı bak bu rap nasıl yazıldı bak? sıfata itaat et bazen Kimin fet, zamana karşı koydum kapa o kitabı, geride kaldı dönemi fetret barışa uzat o sopanı sen sihirbaz Aklımın ucunda bir sineklerin rüyalar aleminde bense kalbimin satırlarındaki şu cumle mültecileriyle boğuşur Haldeyim (çekil lan!) keşke özgür olsa her sözüm kuşcasına uçup kulaklarında buse olsa her sözüm yanar Mumum dolar gözüm bir ben değil çoğul yakar sözüm tek çözüm çoğul bakış kararır her üzüm baka baka egoist Bağlar kör düğüm bir ölüm takıldı dilime bir sabah ve bir de akşam oku bu şiiri iki gözümde ön sözüm...

Bass line, dope shit, snare kicks ass,
One mic versus punch line bass
Hiphop raw shit bring that noise…
Sagopa fucking pop! drop in! yoo!

Sen beyaz bir sayfasın hayat ilk başında mis kokan 
Ben bir başıma yazdım her bir satırı yılmadan savaştım 
Kalemle dalga şehidi güneş doğar gözüm yanar 
Hep yalancı kuklalar ellerimde taş bebek pikaplarimda taş pilak 
Kalbin ortasinda taş yürek ve canımı yolda bırakın 
Ben bir başıma yalınayakla yürüdüm mermi yağmurunda, 
Hedefi kimdi tanrının canıma ihtiyacı yok? 
Bir savaştı mis kokan, beyaz bebek bir barıştı malkom x bir savaştı 
Pis kokan kara melek, hep bir fırsat kolladım, yanına yanaşıp 
Hep fısıldadım savaşma hep seviş dalaşma gül 
Çiçeklerin diken siperlerin ve soyleyin kimdi kahraman? 
Yarim kalan bir ömre köleyiz insanın vedasi insansin 
Bir donumluk insansin ayni gemide batmadan nereye dek dayanırız? her bir sınavın sonucu var!

Bass line, dope shit, snare kicks ass,
One mic versus punch line bass
Hiphop raw shit bring that noise…
Sagopa fucking pop! drop in! yoo!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder