Aralık 13, 2012

Ferhat Göçer – Yanındayım

Ne güzel günler yaşamıştık seninle
Ben hatırladıkça hala gülümsüyorum
Ne güzel kokardın yanımda geldiğinde
Her an her hücremle özlüyorum.

Ne kadar uzak olsan da ben yine yanındayım
Toprağa dokun avucundayım, avucundayım
Ne kadar yalnız olsan da ben yine yanındayım
Ağlama artık yalvarırım.

Hatırla sana nasıl söz vermiştim
Ölüm bizi ayırana dek derdin.
Bak ayrıldık ama hala sen benim
Hem gündüzüm ve hem gecemdesin.

Ne kadar uzak olsan da ben yine yanındayım
Gökyüzüne bak ben ordayım ben ordayım
Ne kadar yalnız olsan da ben yine yanındayım
Gülümse biraz yalvarırım.

Ne savaşlar verdik
Ne dostları kaybettik
Ne uykusuz geceler geçirdik.

Ne yılları tükettik
Ne ülkeler terk ettik
Ne çok sevdik sevildik.

Ne kadar korkmuş olsan da ben yine yanındayım
Toprağa dokun avucundayım, avucundayım
Ne kadar üzgün olsan da ben yine yanındayım
Unutma beni yalvarırım yalvarırım.

Ne kadar yalnız olsan da ben yine yanındayım
Ağlama artık yalvarırım
Yanındayım....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder