Ekim 01, 2012

Teoman - Soy Beni



Biraz uyusam geçer belki
Bir kalp atisi uzağında
İstemezsen hemen giderim
Gerçi taksi gündüz tarifesi açarsa
Tuttuğum balıkları denize attım açlıktan ölüyorum
Bana gülmeyi armağan ettin ama
Nereye koydum bulamıyorum.

Soy beni! yatır uykuya
Şu an sanki yerimdeyim
Bul beni! aramana gerek yok
Beni koyduğun yerdeyim.

Biraz uyusam geçer belki
Bir kalp atışı uzağında
İstemezsen hemen giderim
Gerçi taksi gündüz tarifesi acarsa
Kusursuz bir cinayet planı yaptım kendime karşı
Çok da ciddiye almamalı yaptıklarımız rol icabı.

Soy beni! yatır uykuya
Şu an sanki yerimdeyim
Bul beni! aramana gerek yok
Beni koyduğun yerdeyim.

Biraz uyusam geçer belki
Bir kalp atisi uzağında
İstemezsen hemen giderim
Gerçi taksi gündüz tarifesi acarsa
Tuttuğum balıkları denize attım açlıktan ölüyorum
Bana gülmeyi armağan ettin ama
Nereye koydum bulamıyorum.

Soy beni! yatır uykuya
Şu an sanki yerimdeyim
Bul beni! aramana gerek yok!
Beni koyduğun yerdeyim.


Teoman izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder