Ağustos 24, 2012

Haluk Levent - Hz.Yuşa Tepesi


Hazreti Yuşa tepesinden
Akşam güneş batarken baktım
On yedi metre bir peygamber
Bir de yorgun çınarlar dostum.

Birden sen geldin aklıma
Düşlerimi sattım rüzgara
Ne kalırsa kalsın yarına.

Sessizlik yıkıldı üstüme
Ne günümde ne gecemde
Zehir oldu sancımsın
Yalnızlığımın döngüsünde.

Açtım kollarımı çıplak dedin
Kaçtım yollarından korkak dedin
Yaktım ah mevsimleri senin için
Derinden mezarımı kazıverdin.

Hazreti yuşa tepesinde
Senli benli hayaller kurdum
Aforoz edilmiş bir İstanbul
Bir de nankör martılar dostum.

Birden sen geldin aklıma
Düşlerimi sattım rüzgara
Ne kalırsa kalsın yarına.

Sırtlamışken bedenimi
Bir çingene altın dişli
Boş ver dedi hayalleri
Kim kaldı ki benden beni.

Açtım kollarımı çıplak dedin
Kaçtım yollarından korkak dedin
Yaktım ah mevsimleri senin için
Derinden mezarımı kazıverdin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder