Haziran 01, 2012

AZER BÜLBÜL ŞARKILARI

A-       Alıştım
            Aman Aman

            Amansız Bir Sevda

            Ayrılmak Mı Gerekirdi

B-       Bana Düştü
            Başaramadım

            Başımıza Gelene Bak

            Belaya Düştüm

            Ben Belayım

            Benim Hiçbir Şeyim Yok

            Bir Kere Yüzümüz Güldü mü Bizim

            Borcum Bitmedi

C-       Caney
            Canım Yanıyor

Ç-       Çapraz Ateş
D-       Dayanamıyorum
            Dil Arasında

            Dokunsan Düşecek Hale Gelmişim

E-       Elimi Kana Bulama
            En İyisi Gitmek Bu Memleketten

            Erken Gördüm Hayatı

F-        Felek
G-       Garip Yolcu
            Gelmeyen Bahar

            Gidiyor Musun

            Gitme

H-       Haberin Yok
 Hep Tersine Tersine
İ-         İlahi Adalet
            İlle De Sen

            İyi Değilim

K-       Kalemin Kırıldı
            Kimim Var

            Korkularım

            Kör Kurşun

N-       Nasıl Bir Sene Bu Sene
            Neden Dedo

O-       Ona Yanarım
Ö-       Ölürem
S-       Sana Yalan Gelebilir
            Sen Kendini Bile Bile Yaktın

            Sensiz Olmuyor

Ü-       Üzülmedim ki
V-       Vazgeçemem
Y-       Yalan Sevgiler
            Yandım Oy

            Yaralandın Mı Ey Can

            Yaralım

            Yarınsızım Ben

            Yatamıyorum

            Yokluğun Acı Verir

            Yüzümüz Güldü Mü Bizim

Z-       Zalimsin
            Zordayım

            Zoruna mı Gitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder