Mayıs 30, 2012

İbrahim Tatlıses - Kız Ben Seni Vurmaz Mıyam


Kız ben seni vurmaz mıyam saçlarından asmaz mıyam
Senin gibi bir zalimi tarihlere yazmaz mıyam.
Denizlerin ortasında gecelerin yarısında.
Bırakıp gittin beni yar zalimlerin arasında, zalimlerin arasında
Kız ben seni vurmaz mıyam saçlarından asmaz mıyam
Senin gibi bir zalimi tarihlere yazmaz mıyam.

Bu gitmeler beni yorar her şeyimiz gördü zarar
Geleceksen gel demeden dostlarımız seni sorar
Bütün dostlar seni sorar, kız ben seni vurmaz mıyam.

Sevmek günah olsaydı önce mecnun sevmezdi
Kerem aslı için yanmazdı
Sevmek günah olsaydı Ferhat dağları delmezdi
Bülbül gül için feryat etmezdi.
Mecnun seviyorsa kerem yanıyorsa
Ferhat dağları deliyorsa
Bülbül gül için feryat ediyorsa
Kız ben seni vurmaz mıyam.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder