Mayıs 30, 2012

İbrahim Tatlıses - Kara Kuzum


Ak kuzum meleme
Selam söyle annene
Ben seni çok severim
Çiçeklerimi yeme.

Akşam oldu yarelerim sızlıyor aman
Yüreğim ateş oluyor yanıyor aman.

Saçlarını savurma
Gözlerini kaçırma
Sevdim seni deyince
Anne diye bağırma.

Akşam oldu yarelerim sızlıyor aman
Yüreğim ateş oluyor yanıyor aman.

Bayırda yanan ateş
Ağlama bana kardeş
Güllerim soldu diye
Kalbime koyma ateş.

Akşam oldu yarelerim sızlıyor aman
Yüreğim ateş oluyor yanıyor aman.

Bir dalda iki kiraz
Kış gitti geldi yaz
Sen orda ben burada
Buna can dayanamaz.

Akşam oldu yarelerim sızlıyor aman
Yüreğim ateş oluyor yanıyor aman.

Ördek suda yüzüyor
Uyuyor uyanıyor
Sen orada ben burda
Buna can dayanmıyor.

Akşam oldu yarelerim sızlıyor aman
Yüreğim ateş oluyor yanıyor aman.

Bayırları aşarım
Geleni kovalarım
Merak etme güzelim
Ben sana kavuşurum.

Akşam oldu yarelerim sızlıyor aman
Yüreğim ateş oluyor yanıyor aman.


İbrahim Tatlıses izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder