Mayıs 28, 2012

İbrahim Tatlıses - Hani Gelecektin


Buluşmaya mani mi var,
Bende yürek sende ne var,
Korkma ben adam yemem,
Sana ihtiyacım var,
Ne gelen ne giden ne de soran var,
Buluşmaya mani mi var,
Bende yürek sende ne var,
Korkma ben adam yemem,
Ne gelen ne giden ne soran var.

A be hanım sıkılıyor canım,
Vursan akmaz bir damlacık kanım.

Hani gelecektin aşkım diyecektin,
Öpüp sevecektin,
Ne geldin ne gördün nede sordun,
Hani gelecektin Arabım diyecektin,
Öpüp sevecektin,
Ne geldin ne gördün nede sordun.

Söyle neden gelmiyorsun,
Ne haldeyim bilmiyorsun,
A benim kurşun gözlüm,
Beni öldürüyorsun.
Söyle neden gelmiyorsun,
Ne haldeyim bilmiyorsun,
A benim kurşun gözlüm,
Ha bugün ha yarın avutuyorsun,
A be hanım sıkılıyor canım,
Vursan akmaz bir damlacık kanım.

Hani gelecektin aşkım diyecektin,
Öpüp sevecektin,
Ne geldin ne gördün ne de sordun,
Hani gelecektin Arabım diyecektin,
Öpüp sevecektin,
Ne geldin ne gördün ne de sordun.


İbrahim Tatlıses izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder