Mayıs 10, 2012

İbrahim Tatlıses - Beni Benden Alırsan Seni Sana Bırakmam

Beni benden alırsan,
Seni sana bırakmam.
Yanı başımda olsan da,
Bir adım bile atmam.
Kadrimi kıymetimi,
Sana olan sevgimi,
Bilmedin, bileceğin yok.
Yalancı dostlarından
Elalemin lafından
Geçmedin, geçeceğin yok

Oysa aşk denen rüya sana yeter bana da
Görmedin göreceğin yok
Umudum dualarda
Allah acır halime beni sana köle etmez.

Bu gönül az mı,
Kahrını çekti?
Bensiz aşkın neye yarar ki?
Kaç kere kırdın.

Yerlere attın?
Yaralı kalbim affeder mi?

Sevgilim canım dedikçe
Kendini gizler oldun
Peşinden sürüklendim de
Çok mu değerli oldun
Bir aşk var birde aşık
İç içe karma karışık
Senle hiç bir ilgisi yok
Neden baktın gözlerime
Neden yattın dizlerime
Bunlarında bedeli yok.

Bu gönül az mı kahrını çekti
Bensiz aşkın neye yarar ki?
Kaç kere kırdın yerlere attın
Yaralı kalbim affeder mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder